ZAKRES USŁUG
PROFESJONALNA HIGIENIZACJA
Profilaktyka jest konieczna dla utrzymania zdrowia jamy ustnej. Od zawsze wiadomo, że lepiej zapobiegać niż leczyć.
Usunięcie kamienia nazębnego, osadu oraz profilaktyczne żele i lakiery są najlepszą , najzdrowsza i najtańszą metodą zapobiegania zapaleniu przyzębia.
Doprowadza ono do utraty tkanek podtrzymujących ząb, utraty przyczepu łącznotkankowego, kości, utworzenia głębokich kieszeni przyzębnych i krwawienia z dziąseł.
Nieleczone choroby przyzębia mają wpływ na cały organizm a w szczególności choroby krążenia cukrzycę, negatywnie wpływają na ciąże i prowadzą do utraty zębów.
Choroba przyzębia oparta na biofilmie jest najczęstszą przewlekłą chorobą zapalną. W stanie ciężkim występuje u 7,4% osób a w łagodnym obejmuje aż 59% populacji.
Aby osiągnąć długotrwały efekt stabilizacji choroby należy stosować profesjonalna higienizację, szczotkować zęby, stosować nitki, płukanki oraz zredukować czynniki ryzyka:
palenie, uregulować cukrzycę, wprowadzić zdrową dietę i ruch.

BEZBOLESNE ZNIECZULENIE KOMPUTEROWE
Poczucie bezpieczeństwa, miła i profesjonalna obsługa, a przede wszystkim brak bólu to podstawa wizyt w naszej poradni. Posiadamy system komputerowych znieczuleń, aby dać Państwu jak największy komfort leczenia.

LECZENIE KANAŁOWE
Leczenie to polega na usunięciu zainfekowanych stanem zapalnym naczyń krwotocznych i nerwów w kanałach zębowych, aby wypełnić je szczelnie pastami i materiałami termoplastycznymi . Używamy do tego celu urządzeń elektronicznych pomiarowych oraz ręcznych. Leczenie endodontyczne poparte jest zarchiwizowanymi zdjęciami Rtg przylegającymi i panoramicznymi.

WYPEŁNIENIA UBYTKÓW
Po usunięciu próchnicy i oczyszczeniu zakażonych tkanek zęba. Miejsce to wypełniamy materiałami kompozytowymi, glasjonomerowymit najlepszych niemieckich, szwajcarskich, japońskich, i amrerykańskich firm. Nie korzystamy z metalowych i amalgamatowych plomb

LECZENIE PROTETYCZNE
Wykonujemy pełen zakres prac protetycznych stałych jak korony ,mosty, korony na implantach, oraz prac ruchomych protez, protez szkieletowych oraz elastycznych tak lubianych przez pacjentów. Współpracujemy z kilkoma pracowniami protetycznymi wykonując prace kombinowane na zatrzaskach, zasuwach i lokatorach.
Staramy się aby prace były jak najbardziej naturalne, a efekt dla pacjenta olśniewający.

WYBIELANIE ZĘBÓW
Wybielanie wykonujemy metodą nakładkową i lampą gabinetową. Wybielanie stosujemy dla zębów żywych oraz juz przebarwionych martwych /preparatem wewnętrznym/, Efektem jest młody,świeży wygląd.Śnieżnobiały uśmiech poprawia kontakty międzyludzkie dodaje pewności siebie i poczucie radości z życia.
Udzielamy porad odnośnie metod i preparatów do wybielania.

LECZENIE NADWRAŻLIWOŚCI
Stosujemy profesjonalne lakiery i metody,szukamy przyczyny,aby na stałe wyeliminować nadwrażliwość z naszego życia.Chcemy aby zimne, gorące słodkie i kwaśne pokarmy stanowiły dla pacjentów przyjemnośc z ich spożywania.

CHIRURGIA STOMATOLOGICZNA
Wykonujemy profesjonalne zabiegi chirurgii stomatologicznej jak :implanty, usunięcia zębów zatrzymanych, ósemek ,augmentacje, podnoszenie zatoki, wprowadzanie membran, zamykanie otwartych zatok szczękowych, szycia zębodołów.
Ważnym elementem dla poradni jest również profilaktyka przednowotworowa.
Usuwamy torbiele, zmiany w kościach i na powierzchni błon śluzowych. Pobrane wycinki oddajemy do badań histopatologicznych na terenie aglomeracji śląskiej.Wszystkie zabiegi wykonywane w poradni z zakresu chirurgii stomatologicznej są wykonywane przez lekarzy posiadających specjalizacje w tej dziedzinie.

LECZENIE DZIECI
Dzieci mniejsze i większe sa szczególnie mile widziane w naszej poradni. Leczenie zębów mlecznych ma ogromny wpływ na organizm młodego człowieka oraz późniejsze uzębienie stałe.

PRACOWNIA RTG
W ramach naszej poradni działa gabinet rentgenowski.Wykonujemy zdjęcia przegajsce,punktowe oraz pantomograficzne,zatok.Świadczymy również usługi Rtg dla gabinetów zewnętrznych.

Zapraszamy serdecznie!
Liśc mięty